PlatímPak
-
Co je PlatímPak
Platební metoda v e-shopu od Equa bank.
-
Proč to dává smysl
Nemusíte platit hned, platbu si odložte.
-
Jak PlatímPak funguje
Je to jednoduché a využití služby vás nic nestojí.
-
Bezpečnost
Zabezpečení dat vyhovuje požadavkům bankovních institucí.
Často kladené dotazy - (a odpovědi od EQUA BANK)Pokud nenajdete odpověď na svoji otázku níže, neváhejte kontaktovat Equa Bank na Klientském centru na telefonním čísle 222 010 222
Je to odložená platba objednávky v e-shopu o 30 dnů. Platba je poskytovaná Equa bank.
Můžete nakoupit zboží až do výše 25 000 Kč.
Jako klient Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně bez omezení.
Pokud nejste klientem Equa bank, může využít PlatímPak nejvýše 10x během kalendářního roku v celkové částce nepřesahující limit 50 000 Kč a v jednu chvíli můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.
Ano, ihned po schválení žádosti vám zašleme potvrzení a instrukce e-mailem.
Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Equa bank v internetovém bankovnictví pod záložkou „Půjčky a kontokorent / Odložené platby“.
Využití odložené platby PlatímPak je zcela zdarma.
Nic se neděje, částku za objednávku si můžete jednoduše převést na pravidelné měsíční splátky tak, aby to vyhovovalo vám.
Ano, při volbě převodu objednávky na splátky nebo po uplynutí doby 30 dnů. Podmínky najdete zde.
E-shopu odesíláme platbu bezprostředně po tom, co schválíme vaši žádost o PlatímPak. Zároveň vám pošleme e-mail, že objednávka byla uhrazena.
Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně.
Zkuste poslat haléřovou platbu z internetového bankovnictví Equa bank, nebo k ověření využijte účet u jiné banky.
Můžete zaplatit z internetového bankovnictví Equa bank nebo si stačí pohlídat dostatek financí na vašem běžném účtu a my si částku za objednávku v den splatnosti odečteme.
Ano, PlatímPak je „mobile friendly“. Využít službu tak můžete na všech zařízeních s novější verzí Android a iOS.
Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup již uhradili, tak po zrušení objednávky nám e-shop vrátí peníze, opět se nic neděje. V obou případech se o nic nemusíte starat.
V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo také ve Smlouvě.
Tyto případy se snažíme s e-shopem vyřídit bez vaší asistence. Pokud část vaší objednávky vrátíte, tak nám e-shop částku za část zrušené objednávky pošle zpět. Pokud e-shop peníze pošle omylem vám, tak nám peníze pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy.
Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop, kde jste zboží koupili.
Zboží vracíte napřímo e-shopu, ve kterém jste nakupovali, spojte se proto přímo s ním.
Na zaplacení máte z pravidla 30 dní ode dne schválení odložené platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení vaší objednávky se obracejte přímo na e-shop.
Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.
Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.
Ověření identity vyžadujeme u uživatelů / zákazníků, kteří nejsou klienty Equa bank a vyžadujeme ho pouze při první žádosti, případně pokud použijete jiný autorizační telefon.
Z pravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.
Samozřejmě. Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř nebo jakoukoliv libovolnou částku, tak vám po ověření stejnou částku pošleme zpět na účet, ze kterého přišla.
Nic se neděje. Přeplatek vám zašleme na účet, ze kterého přišel. V případě, že máte více odložených plateb, tak přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb.
Pokud nejste klientem Equa bank, tak jste pravděpodobně narazili na limit používání odložené platby a to buď, že nemáte splacenou předešlou platbu, během kalendářního roku jste již desetkrát použili naši službu nebo jste překročili roční limit 50 000 Kč.
Pokud jste klientem, zkontrolujte v IB nebo Profilu zákazníka, jestli nejste u jedné či více předešlých plateb po splatnosti.
Zpravidla e-shop odesílá zboží bez zbytečného odkladu co nejdříve po obdržení částky od nás. Pro termín odeslání se prosím obraťte přímo na e-shop.
Když vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením, tak jsme to stihli a nic se neděje. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka službou PlatímPak nebyla uhrazena.
Nemusíte mít obavy, ve vaší e-mailové schránce najdete informace o tom, jak v ověření pokračovat.
Pro ověření vaší identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádostí. Vezměte si prosím občanský průkaz s sebou na pobočku.
Pokud nemůžete najít v číselníku bank tu vaši, nic se neděje – zatím vaše banka nepodporuje otevřené bankovnictví. Využijte pro to prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.
Pokud vám během ověřování vyskočí chyba „Něco se nepovedlo“ tak to zkuste za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou z ověřovacích metod.
Problém to určitě není. Využít můžete jakoukoliv pobočku – nezapomeňte s sebou občanský průkaz, bez kterého to nepůjde.
Pravděpodobně jste v žádosti o odloženou platbu využili jiné telefonní číslo, než které máte v bance vedené jako autorizační/kontaktní.
V žádosti jsme vás rozpoznali jako klienta Equa bank, proto vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud však klientem nejste a přesto vám žádný e-mail nepřišel, tak nás prosím kontaktujte na lince 222 010 222.
K využití služby nemusíte mít založený běžný účet.