PlatímPak

  • Co je PlatímPak

     

    Platební metoda v e-shopu od Equa bank.

    • První odložená platba poskytovaná bankou
    • Schvalování odložené platby do 60 vteřin
    • Prohlédněte a zkontrolujte vaše zboží teď a plaťte pak
    • Všechny informace máte neustále přehledně ve svém e-mailu

     

  • Proč to dává smysl

    Nemusíte platit hned, platbu si odložte.

    • Odložená platba do 30 dnů bez navýšení – zdarma
    • Nákup v celkové hodnotě až do 25 000 Kč
    • Rychlý schvalovací proces bez potřeby osobních dokladů

     

  • Jak PlatímPak funguje
     

    Je to jednoduché a využití služby vás nic nestojí.

      • Vyberte si v košíku platební metodu PlatímPak
      • Zadejte minimum údajů
      • Rychlé schvalování do desítek vteřin
      • Equa Bank nám po schválení Vaší objednávky zaplatí odebrané zboží a Vy jí můžete zaplatit až do 30ti dnů od schválení odložené platby PlatímPak

  • Bezpečnost
     

    Zabezpečení dat vyhovuje požadavkům bankovních institucí.

    • Vaše osobní údaje jsou chráněny podle bankovních standardů
    • Equa Bank je banka s licencí a pod dohledem ČNB
    • Splňuje extrémně vysoké standardy v oblasti IT a Data Security
    • Služba běží na serverech Equa Bank

     

     

    Často kladené dotazy  -  (a odpovědi od EQUA BANK)

    Pokud nenajdete odpověď na svoji otázku níže, neváhejte kontaktovat Equa Bank na Klientském centru na telefonním čísle 222 010 222

    • Co je PlatímPak?

    Je to odložená platba objednávky v e-shopu o 30 dnů. Platba je poskytovaná Equa bank.

    • Jaký je můj finanční limit na objednávku?

    Můžete nakoupit zboží až do výše 25 000 Kč.

    • Kolikrát mohu PlatímPak využít jako klient Equa bank?

    Jako klient Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně bez omezení.

    • Kolikrát mohu PlatímPak využít, pokud nejsem klient Equa bank?

    Pokud nejste klientem Equa bank, může využít PlatímPak nejvýše 10x během kalendářního roku v celkové částce nepřesahující limit 50 000 Kč a v jednu chvíli můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

    • Budete mě informovat, kdy a jak mám zaplatit objednávku?

    Ano, ihned po schválení žádosti vám zašleme potvrzení a instrukce e-mailem.

    • Kde najdu přehled objednávek?

    Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Equa bank v internetovém bankovnictví pod záložkou „Půjčky a kontokorent / Odložené platby“.

    • Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?

    Využití odložené platby PlatímPak je zcela zdarma.

    • Co se stane, když nestihnu uhradit objednávku do 30 dnů?

    Nic se neděje, částku za objednávku si můžete jednoduše převést na pravidelné měsíční splátky tak, aby to vyhovovalo vám.

    • Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?

    Ano, při volbě převodu objednávky na splátky nebo po uplynutí doby 30 dnů. Podmínky najdete zde.

    • Jak rychle vidím, že proběhla platba za objednávku?

    E-shopu odesíláme platbu bezprostředně po tom, co schválíme vaši žádost o PlatímPak. Zároveň vám pošleme e-mail, že objednávka byla uhrazena.

    • Může dojít k zamítnutí platby přes PlatímPak?

    Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně.

    • Nemohu provést haléřovou platbu z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?

    Zkuste poslat haléřovou platbu z internetového bankovnictví Equa bank, nebo k ověření využijte účet u jiné banky.

    • Nemohu uhradit objednávku z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?

    Můžete zaplatit z internetového bankovnictví Equa bank nebo si stačí pohlídat dostatek financí na vašem běžném účtu a my si částku za objednávku v den splatnosti odečteme.

    • Je PlatímPak optimalizovaná pro použití přes mobilní zařízení?

    Ano, PlatímPak je „mobile friendly“. Využít službu tak můžete na všech zařízeních s novější verzí Android a iOS.

    • Zrušil jsem objednávku na e-shopu, co mám dělat nyní?

    Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup již uhradili, tak po zrušení objednávky nám e-shop vrátí peníze, opět se nic neděje. V obou případech se o nic nemusíte starat.

    • Zrušil jsem objednávku a e-shop mi vrátil peníze. Co s nimi mám dělat?

    V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo také ve Smlouvě.

    • Zrušil jsem část objednávky na e-shopu, co mám dělat nyní?

    Tyto případy se snažíme s e-shopem vyřídit bez vaší asistence. Pokud část vaší objednávky vrátíte, tak nám e-shop částku za část zrušené objednávky pošle zpět. Pokud e-shop peníze pošle omylem vám, tak nám peníze pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy.

    • Co mám dělat, když mi zboží nedorazilo?

    Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop, kde jste zboží koupili.

    • Co když budu chtít zboží vrátit?

    Zboží vracíte napřímo e-shopu, ve kterém jste nakupovali, spojte se proto přímo s ním.

    • Nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?

    Na zaplacení máte z pravidla 30 dní ode dne schválení odložené platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení vaší objednávky se obracejte přímo na e-shop.

    • Nejsem občanem ČR. Mohu také využít platbu PlatímPak?

    Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

    • Kdy mi bude zboží doručeno?

    Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

    • Proč se musím ověřit?

    Ověření identity vyžadujeme u uživatelů / zákazníků, kteří nejsou klienty Equa bank a vyžadujeme ho pouze při první žádosti, případně pokud použijete jiný autorizační telefon.

    • Za jak dlouho zpracujete haléřovou platbu? Nezruší mi e-shop zatím objednávku?

    Z pravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

    • Vrátíte mi můj haléř zpět? Co když jsem poslal omylem jinou částku?

    Samozřejmě. Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř nebo jakoukoliv libovolnou částku, tak vám po ověření stejnou částku pošleme zpět na účet, ze kterého přišla.

    • Co když jsem splatil odloženou platbu jinou částkou – poslal jsem víc peněz?

    Nic se neděje. Přeplatek vám zašleme na účet, ze kterého přišel. V případě, že máte více odložených plateb, tak přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb.

    • Proč mi byla zamítnuta další odložená platba?

    Pokud nejste klientem Equa bank, tak jste pravděpodobně narazili na limit používání odložené platby a to buď, že nemáte splacenou předešlou platbu, během kalendářního roku jste již desetkrát použili naši službu nebo jste překročili roční limit 50 000 Kč.

    Pokud jste klientem, zkontrolujte v IB nebo Profilu zákazníka, jestli nejste u jedné či více předešlých plateb po splatnosti.

    • Kdy e-shop odesílá moji objednávku?

    Zpravidla e-shop odesílá zboží bez zbytečného odkladu co nejdříve po obdržení částky od nás. Pro termín odeslání se prosím obraťte přímo na e-shop.

    • Co dělat, když při vyhodnocování žádosti dojde k výpadku elektřiny/internetu?

    Když vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením, tak jsme to stihli a nic se neděje. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka službou PlatímPak nebyla uhrazena.

    • Chtěl jsem se ověřit přes bankovní účet a omylem jsem zavřel prohlížeč. Co mám dělat?

    Nemusíte mít obavy, ve vaší e-mailové schránce najdete informace o tom, jak v ověření pokračovat.

    • Chtěl jsem se ověřit na pobočce, ale nemám s sebou občanský průkaz – můžu se i přes to ověřit?

    Pro ověření vaší identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádostí. Vezměte si prosím občanský průkaz s sebou na pobočku.

    • Chci se ověřit přes bankovní účet, ale v seznamu bank není ta moje. Co teď?

    Pokud nemůžete najít v číselníku bank tu vaši, nic se neděje – zatím vaše banka nepodporuje otevřené bankovnictví. Využijte pro to prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

    • Nepodařilo se ověřit moji totožnost přes bankovní účet – proč?

    Pokud vám během ověřování vyskočí chyba „Něco se nepovedlo“ tak to zkuste za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou z ověřovacích metod.

    • V žádosti jsem zvolil jinou pobočku, než na kterou se chci jít teď ověřit. Je to problém?

    Problém to určitě není. Využít můžete jakoukoliv pobočku – nezapomeňte s sebou občanský průkaz, bez kterého to nepůjde.

    • Jsem klientem Equa bank a přesto po mě chcete ověření. Proč?

    Pravděpodobně jste v žádosti o odloženou platbu využili jiné telefonní číslo, než které máte v bance vedené jako autorizační/kontaktní.

    • E-mail s vyhodnocením žádosti mi nepřišel na e-mail, který jsem vyplnil v e-shopu.

    V žádosti jsme vás rozpoznali jako klienta Equa bank, proto vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud však klientem nejste a přesto vám žádný e-mail nepřišel, tak nás prosím kontaktujte na lince 222 010 222.

    • Je k využití PlatímPak mít třeba založený běžný účet u Equa bank?

    K využití služby nemusíte mít založený běžný účet.